Protecție inteligentă
Pachete de servicii extinse ariston – 10 ani extragaranție
Întreținere anuală a centralei tale
Operațiunile de întreținere anuală, în afara sezonului rece, sunt o condiție obligatorie pentru acordarea garanției comerciale integrale, altfel, garanția centrale va fi limitată la garanția legală minimă (2ani).
Contractând unul dintre pachetele Protecție Inteligentă, ai inclusă întreținerea anuală a centralei și a instalațiilor aferente, realizată de un Centru de Service Autorizat ARISTON.
Operațiunile de bază din cadrul întreținerii anuale sunt:
- Verificarea și/sau curățarea schimbătorului de căldură primar (exterior și interior) după încheierea sezonului rece;
- Verificarea și/sau reglarea vanei de gaz și a electrozilor;
- Verificarea și/sau curățarea componentelor hidraulice;
- Verificarea și/sau curățarea ventilatorului și a componentelor care participă la evacuarea gazelor de ardere;
- Verificarea și/sau înlocuirea componentelor electrice sau electronice deteriorate;
- Verificarea alimentarii electrice, a agentului termic din instalație și a calitații apei menajere și propunerea de soluții pentru readucerea acestora în parametrii recomandați;
- Verificare și in funcție de necesități, refacerea presiunii în vasul de expansiune sau înlocuirea acestuia.
Alege Protecția Inteligentă și bucură-te de toate beneficiile sale!
Confort Complet:
- Optimizarea performanței centralei termice si Managementul încălzirii, direct din aplicația Ariston NET;
- Diagnosticare la distanță;
- Suport tehnic eficient și la timp;
- Garanția pieselor de schimb originale Ariston;
- Întreținere anuală a centralei termice;
- Durată mai mare de viață a centralei termice.
Transparență totală:
- Acces oricând la informații din aplicația Ariston NET, disponibilă gratuit în AppleStore si Google Play;
- Suport tehnic asigurat de un Centru de Service autorizat Ariston;
- Fără costuri neașteptateȘ Taxă anuală fixă pentru pachetul de servicii extinse ales;
- Poți renunța oricând la serviciile extinse.
10 ani de garanție și asistență conectată
Servicii incluse:
- Diagnosticare la distanță;
- Asistență de la distanță;
- Suport activ;
- Intreținere periodică standard;
- Analiza gazelor arse;
- Piese de schimb originale Ariston.
- Pentru centrale murale Ariston din gama ONE și ONE+;
- La punerea în funcțiune a centralei (PIF);
- Oricând în primii 2 ani de garanție standard a centralei*.
TARIFE
CONFORT – 450 lei
- Activare în primii 2 ani;
- Decontare piese de schimb;
- Întreținere anuală(revizia se face obligatoriu în perioada mai-august);
- Garanție Extinsă (primii 10 ani de viață ai centralei);
- Plată anuală / Prelungire contract;
- Programare prioritară în timpul programului de lucru 24 ore;
- Discount la intervențiile în afara orelor de program 60%;
- Discount la spălarea instalației 30%;
- Diagnosticare și asistență de la distanță prin aplicația Ariston NET.
Costuri suplimentare:
- VTP la 2 ani(aprox 200lei);
- Deplasare;
- Manoperă;
IDEAL – 365 lei ( 1 leu / zi )
- Activare la PIF;
- Decontare piese de schimb;
- Decontare manoperă;
- Întreținere anuală(revizia se face obligatoriu în perioada mai-august);
- Garanție Extinsă (primii 10 ani de viață ai centralei);
- Plată anuală / Prelungire contract;
- Programare prioritară în timpul programului de lucru 24 ore;
- Discount la intervențiile în afara orelor de program 60%;
- Discount la spalarea instalației 30%;
- Diagnosticare și asistență de la distanță prin aplicația Ariston NET.
Costuri suplimentare:
- VTP la 2 ani(aprox 200lei);
- Deplasare;
OPTIM – 590 lei
- Activare în primii 2 ani;
- Decontare piese de schimb;
- Decontare manoperă;
- Întreținere anuală(revizia se face obligatoriu în perioada mai-august);
- Garanție Extinsă (primii 10 ani de viață ai centralei);
- Plată anuală / Prelungire contract.
- Programare prioritară în timpul programului de lucru 24 ore;
- Discount la intervențiile în afara orelor de program 60%;
- Discount la spalarea instalației 30%;
- Diagnosticare și asistență de la distanță prin aplicația Ariston NET.
Costuri suplimentare:
- VTP la 2 ani(aprox 200lei);
- Deplasare;
*Pachetele mai sus menționate sunt valabile doar pentru centralele termice marca Ariston din gama One (Clas One, Genus One, Alteas One).
In cazul in care nu ati gasit informatiile dorite despre serviciul “Protectie inteligenta”, va rugam sa contactati un consultant Conexiuni Professional Service la numarul de telefon 021 224 41 41 sau prin e-mail la adresa contact@cps.com.ro
Va multumim ca ati ales Conexiuni Professional Service!